יום חמישי, 3 בספטמבר 2015

ראש בראש קונסילרים- NARS vs MAC

המצוד אחרי הקונסילר המושלם, מי הייתה בסרט הזה? מקונסילר יש לי כל כך הרבה דרישות לאור העובדה שאיזור העיניים כל כך רגיש- שיהיה עמיד, לא יכנס לקימטוטים גם לא יכביד וייבש, גם שיתאים לי הגוון ועוד ועוד. החלטתי היום לסקור לכם שני קונסילרים מאוד מוכרים בשוק אחד מול השני- את קונסילר הפרולונגוור המפורסם של מאק ואת הקונסילר של נארס.


בכל קונסילר אבחן כמה קטגוריות- מגוון צבעים, אריזה, כיסוי וטקסטורה, עמידות, מחיר וזמינות. בסופו של דבר אני אנסה גם לסכם ולהגיד למי אני חושבת שמתאים כל קונסילר.

Mac pro-longwear concealer


זהו הבקבוק השלישי שלי של הפרולונגוור- אחד סיימתי והשני נשבר. זהו קונסילר שיש לי איתו מערכת יחסים ארוכת שנים (בערך 4), ולכן יש לי דעה מוצקה עליו.


מגוון צבעים- כיאה לכל המייקאפים והקונסילרים של מאק, מגוון הצבעים מאוד רחב- מהבהיר ביותר לכהה ביותר. מעבר לסקאלת הכהה בהיר ישנם גוונים יותר ורדרדים ויותר צהבהבים, מה שאומר שאין סיכוי לא למצוא לכן את הגוון המתאים. אני בגוון NW20- בחורף הוא מעט כהה לי מידי מתחת לעיניים, אבל בקיץ הוא מושלם.
אריזה- מגיע בבקבוק זכוכית קטן עם משאבה. האמת היא שקצת קשה לי עם האריזה משתי סיבות- המשאבה מוציאה כמות גדולה מידי של קונסילר בכל פעם והזכוכית מאוד דקה ולכן נשברת בקלות (וחוויתי זאת על בשרי).
כיסוי וטקסטורה- החומר הוא מאוד פיגמנטי- כך שדרוש ממש מעט על מנת להגיע לכיסוי גבוה. הפורמולה מאוד דקה אבל מעט יבשה ולכן קצת מדגישה קימטוטים, זאת הסיבה שבימים שיש לי הרבה יובש מסביב לעיניים אני נמנעת מלהשתמש בו. אם אין לך בעיה של יובש מסביב לעיניים הוא יראה נפלא. בכל מקרה, הוא מסתיר יפה פצעונים ופיגמנטציה על כל הפנים ולא מיועד רק מתחת לעיניים
עמידות- אני חושבת שזה הקונסילר הכי עמיד שנתקלתי בו. אני תמיד משתמשת בו כשאני יודעת שהאיפור צריך להחזיק הרבה זמן כי הוא לא זז.
מחיר וזמינות- ניתן להשיג אותו בחנויות מאק ברחבי הארץ ואונליין. מחירו הוא 111 ש״ח, שזה ממש סביר אבל לא הכי זול.

Nars radiant creamy concealer


המותג נארס לא נמכר בו בארץ אבל הרגשתי בנוח לכתוב על המוצר הזה כי יש דרכים רבות להשיג אותו מחו״ל או ברשת. את הקונסילר הזה קניתי בלונדון לפני שנה וקצת.


מגוון צבעים- קיימים 8 גוונים למוצר הזה- הבהירים שבהם בהירים מאוד מאוד, ויש גוון אחד כהה מאוד. המגוון לא רחב כמו במאק והחלוקה לצהובים וורודים קיימת רק בגוונים הבהירים. אני קניתי את הגוון שלי אי שם בסוף החורף כשהייתי מאוד מאוד בהירה, ורציתי שהוא גם יתן לי קצת הארה מתחת לעיניים- ככה שלקחי את הגוון הכי בהיר- chantilly, שכרגע בקיץ הוא בהיר לי מידי.
אריזה- מגיעה בטיובה עם אפליקטור ספוגי, כמו של גלוס. האפליקטור הזה מאוד נוח לי למריחת הקונסילר- יוצאת כמות מדודה ולא מסתבכים עם לכלוך ובלאגן. אני כן אציין שזה לא הכי סטרילי- לגעת עם האפליקטור בפנים ואז להחזיר חזרה, אבל זה בעיני לא הכי נורא.
כיסוי וטקסטורה- גם לקונסילר הזה יש כיסוי מאוד גבוה ואטום אבל בניגוד לקונסילר של מאק הוא נראה פחות יבש, אלא יותר טבעי וחי לכן הוא מצויין לי כשיש לי יובש מתחת לעיניים. הוא טוב גם להארות על כל הפנים, אבל לא לכיסוי פצעונים כי יש בו חלקקים מחזירי אור שיכולים להדגיש אותם ולאו דווקא להחביא אותם.
עמידות- העמידות מאוד טובה- ביום רגיל הוא נשאר כמו שהוא בערך 5-6 שעות ולאחר מכן נעלם לאט לאט, אבל הוא בהחלט פחות עמיד מהפרולונגוור.
מחיר וזמינות- כמו שאמרתי לא ניתן להשיג אותו בארץ, אבל הוא נמכר כמעט בכל מדינה אחרת כך שאם אתן מכירות מישהו שטס אפשר לבקש ממנו  לעשות טובה קטנה, או לקנות בעצמכן ברחבי הרשת. המחיר שלו משתנה ממדינה למדינה, אבל באופן כללי נארס זה מותג יוקרה ולכן המחירים גבוהים. באירופה הוא עולה סביב ה- 28 יורו, ובארה״ב 29 דולר.


לסיכום
שני הקונסילרים הם מהטובים בשוק ולא סתם יש כל כך הרבה הייפ סביבם. אני מוצאת שהקונסילר של מאק משמש אותי יותר בקיץ כשדרושה יותר עמידות וכשהעור שלי פחות יבש, לכן הצבע שלו בסווטש יותר כהה. לעומת זאת, הקונסילר של נארס משמש אותי בחורף כשאני צריכה יותר לחות ופחות חשובה לי העמידות. באופן כללי הייתי ממליצה על הקונסילר של נארס לעור יותר יבש ויותר למטרת הארה, ועל הקונסילר של מאק לעור יותר שמן ולכיסוי פיגמנטציה ופצעונים.

מקווה שהפוסט היה שימושי, אתן מוזמנות להגיב ולכתוב מה התרשמותכן מהקונסילרים- אם יצא לכן להשתמש, או סתם להביע את דעתכן.
מוזמנות גם לעקוב אחרי באינסטגרם או בפייסבוק 

*** מזכירה שההגרלה של שפתוני המאק עדיין פתוחה וכדאי להרשם ***


2 תגובות:

  1. אהבתי את הפוסט והתמונות ממש יפות! את הפרולונגוור ניסיתי בדוגמית ומהר מאוד הבנתי שהעור היבש מתחת לעיניים שלי לא יאהב אותו בכלל! הנארס לעומתו פשוט מושלם בשבילי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה. כן, לעור יבש הוא לא טוב כל כך, אפילו אני בחורף מתקשה להשתמש בו ואין לי בעיה מיוחדת של יובש.

      מחק