יום ראשון, 16 באוגוסט 2015

skin care routine

תמיד מעניין אותי לראות את שגרת טיפוח של בנות אחרות. לא כל הזמן מה שעובד בשבילן גם טוב לי, אבל תמיד נחמד לקבל השראה. אז הנה היא, הפעם שגרת הטיפוח שלי. אני אפרט את המוצרים בהם אני משתמשת לפני השינה, ובקצרה אני אסביר גם קצת מה אני עושה בבוקר.


לפני שנתחיל חשוב שאגיד כי העור שלי הוא מעורב-שמן ובקיץ הוא יחסית נוטה אפילו יותר לכיוון השמן, ובגלל שאני מפרטת את שגרת האיפור שלי לקיץ- אז קחו זאת בחשבון.


המוצר הראשון שנוגע בפנים שלי כשמגיע הערב זה השמן להסרת איפור של מאק. זה כבר הבקבוק השני שלי ממנו, מה שאומר הרבה אצלי, כי אני אוהבת להתנסות כל הזמן במוצרים חדשים. אני מורחת אותו בתנועות סיבוביות על כל הפנים ועל העיניים, ולאחר מכן שוטפת אותו במים חמים. הוא מוריד איילנר, מסקרות עמידות במים, מייקאפ ומה שלא תרצו. הפלוס העיקרי שלו מבחינתי שהוא לא צורב בעיניים הרגישות שלי בכלל, ולכן אין לי כל כוונה להחליף אותו (מחיר- 130 ש״ח).


אחר כך מגיע שלב שטיפת הפנים, שמוריד את שאריות האיפור והשמן. עד לפני כמה שנים הייתי שוטפת את הפנים כמה פעמים ביום ולא הייתה לי אף פעם תחושה של יובש לאחר מכן. בשנים האחרונות אני שוטפת אותם רק בבוקר ובערב (כמו בנאדם נורמאלי), וגם אז אני מרגישה שרוב הסבונים משאירים את העור שלי או מאוד יבש, או לא נקי. כשגיליתי את הסבון EFFACLAR של לה-רוש פוזי הייתה שמחה גדולה. הסבון מנקה כמו שצריך, אבל בכלל לא מייבש את העור. אני משתמשת בו כבר מעל שנתיים, וכל פעם שאני בחו״ל אני מצטיידת בכמה בקבוקים שלו. בארץ ניתן להשיג אותו בבתי מרקחת מסויימים, אבל הוא מאוד יקר (סביב ה-100 ש״ח).
פעמיים- שלוש בשבוע אני גם שוטפת את הפנים עם הפילינג של קלרינס. הוא יחסית חדש, ולכן אני עדיין לא מאוהבת בו כמו המוצרים האחרים, אבל אני כן יכולה בנתיים להגיד שהוא פילניג שעושה את העבודה, הוא לא עדין מידי אבל גם לא שורט ויש לו ריח נעים מאוד (מחיר- 216 ש״ח, אבל תמיד יש הנחות).


הבאים בתור אלו המים המיסילריים של לוריאל, זה באמת השלב בו אני בודקת שלא נשאר שום איפור לא על העור שלי ולא על העיניים. עד עכשיו השתמשתי לצורך זה בביודרמה (כבר סיימתי 5 בקבוקים גדולים), אבל החלטתי שאין טעם שאוציא כל כך הרבה כסף כשיש אלטרנטיבות זולות יותר. המים הללו עושים את אותה העבודה ואני מרוצה מהם מאוד. אני שמה אותם על פד צמר גפן ועוברת על העיניים והפנים (מחיר- 85 ש״ח, תמיד יש הנחות).


את ה dark spot solution של קיהלס קניתי כשהייתי בלונדון לפני שנה וגם משם ההתאהבות הייתה מהירה. את התמיסה הזאת מורחים על איזורים בפנים בהם יש צלקות, פיצעונים, פיגמנטציה (ועוד דברים כיפים כאלו שאפשר לחשוב עליהם) וזה אמור להבהיר את האיזור. לגבי טיפול בפיצעונים אני לא ראיתי איזשהו שינוי, אבל זה המוצר הראשון שעזר לי עם הצלקות האיומות שיש לי מהחצ׳קונים של גיל ההתגברות. הוא מעדן אותם ומבהיר אותם, אבל כדי שזה יעבוד צריך להשתמש בו בהתמדה בוקר וערב.


אני מחכה 2 דקות שהתמיסה תיספג לי בעור, ורק לאחר מכן אני עוברת לשלב הבא- לחות והזנה.


החבר הראשון שלי בקטגוריה הזאת גם שייך למותג קיהלס, זה ה- midnight recovery concentrate. אתם יכולים לקרוא לזה שמן או סרום, וזה לא משנה, כי אין לי מושג מה זה אמור לעשות, זה פשוט גורם לי לקום עם עור זוהר בבוקר. בערבים מאוד חמים או כשאני מרגישה שהעור שלי כמעט ולא צריך לחות אני מדלגת עליו, אבל זה כמעט ולא קורה.


על הקרם לחות של קליניק (או ג׳ל, איך שלא תקראו לזה) קיבלתי המלצה מאחותי כשהיינו בדיוטיפרי, וכל אחת מאיתנו התחדשה לה באחד. הקרם הזה מצויין לי לקיץ- הוא מאוד קליל, נספג במהירות וטוב גם לבסיס למייקאפ. אני משתמשת בו אבל גם בערב כי בשילוב השמן של קיהלס- אני באמת לא צריכה יותר מזה, לפחות עכשיו בקיץ, בחורף אני מאמינה שאחפש לי תותח קצת כבד יותר (מחיר- 340 ש״ח).


אחרון חביב בתחום הלחות הוא הקרם עיניים של the body shop. הקרם עיניים הזה מלווה אותי כבר חצי שנה ואין מרוצה ממני, הוא קליל ונספג מהר, אך מצד שני באמת מעניק לחות. בגלל שאני דומעת הרבה (כבר אמרתי.. עיניים רגישות, ואולי גם קצת לב רגיש) זה מייבש לי את האיזור שמסביב לעיניים ואני רואה שיפור ביובש מאז שהתחלתי להשתמש בו. לצערי הרב לא ניתן להשיג אותו בארץ, אבל שמעתי שהתחילו למכור מוצרים של החברה בדיוטיפרי- אז כל מי שטס תציידו אותו ברשימה קטנה.



החלטתי לכלול פה גם את החמודים שלי לשפתיים. כל ערב אני מנקה את העור היב על השפתיים עם הליפסקראב של לאש או עם אחד שאני הכנתי (אם אתן רוצות ללמוד איך להכין- בפוסט הזה). אחרי שהשפתים נקיות אני מזינה אותם בלחות עם הליפ באלם של לאוקסיטן, שמורכב מ10% חמאת שיאה. עד לא מזמן השתמשתי ב100% חמאת שיאה שלהם, אבל הבנתי שלא באמת יש כזה הבדל, ואני מעדיפה את הגירסא הזאת כי היא בסטיק ולא בפאן שאני צריכה להכניס אצבעות, מה שבעיני לא כל כך סטרילי (מחיר- 49 ש״ח).


אז עד פה שגרת הטיפוח שלי בערבים. אני לא חושבת שיש סיבה לעשות פוסט נפרד לבוקר, כי השגרה שלי פשוטה וקצרה ביותר ולכן אפרט אותה כאן. אני שוטפת פנים עם הסבון של לה-רוש פוזי, ולאחר מכן מזינה את העור בקרם לחות של קליניק ובקרם עיניים. אם יש צורך, אני גם מורחת לחות על השפתיים, ואז מתאפרת- שזה סיפור בפני עצמו.

אני מקווה שנהנתן ואהבתן, כמו שאמרתי קודם- לכל אחת מתאימים מוצרים שונים, ולכן לא כל מה שטוב לכן טוב לי, אבל אני מקווה שכן איכשהו עזרתי וחשפתי אתכן למוצרים שיכולים להתאים לכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה