יום שני, 31 באוגוסט 2015

my top 10 Mac lipsticks & GIVEAWAY

לפני כמה ימים נכנסתי למאק כדי לחדש קצת את המלאי ועמדתי קצת חסרת אונים מול עשרות (אם לא יותר) הליפסטיקים המרהיבים, וחשבתי שמי שרוצה לבחור רק גוון אחד באמת יכולה להאבד. אמנם גם עכשיו קניתי קצת, אבל אני אוגרת ליפסטיקים של מאק כבר זמן רב ולכן חשבתי שיהיה נחמד לשתף אתכן בעשרת האהובים עלי, אולי זה יעשה לכן קצת סדר בבלאגן. חוץ מזה, חשבתי לתת לכן איזה ליפסטיק חמוד, אז יש גם הגרלה בסוף.


נתחיל מלהסביר קצת על השפתונים באופן כללי. כולם מגיעים באריזה זהה שחורה שנראית מאוד מקצועית, שמצד שני ממש מקשה עלי למצוא את הגוון שאני רוצה במהירות. המחיר של כל שפתון הוא 90 ש״ח וניתן לרכוש אותו בחנויות מאק ברחבי הארץ או אונליין.
הליפסטיקים מסווגים לפי פורמולות, ואפרט על העיקריות מביניהן:
Amplifiedפורמולה עם פיגמט גבוהה, אטומה עמידה יחסית. הגימור הוא סמי-מאט כי יש קצת ברק.
Cremesheenגימור קרמי ואפילו קצת גלוסי. הם מאוד לחותיים ולכן ממש נעימים על השפתיים. הפיגמנט די אטום אבל מקבלים אפקט יחסית רך בגלל הגימור המבריק. לא הכי עמידים כיאה לפורמולות מסוג זה.
Frostאני חושבת שזוהי הפורמולה שאני הכי פחות אוהבת, הפורמולה יחסית עמידה ואטומה אך יש לה גימור פנינתי כזה שבעיני לא מאוד מחמיא. לי יש שני אודמים בגימור הזה ואני לא כל כך משתמשת בהם.
Glazeגימור מבריק חצי שקוף, אבל ניתן לבניה ברוב המקרים. מאוד נעים על השפתיים אך לא הכי עמיד.
Lustreפורמולה מאוד דומה ל-glaze פשוט מעט יותר אטומה. 
Satinגימור קטיפתי סמי-מאט מאוד יפה ואטום, הם מאוד עמידים (לפחות עלי) אבל כשמדובר בצבעים הכהים הם יכולים לגלוש קצת מסביב לשפתיים אז צריך להזהר או לשים תוחם.
Matte- ללא ספק הפורמולה האהובה עלי מבין כולן. מאוד קשה למצוא שפתוני מאט טובים בשוק ומאק ללא ספק מובילים בתחום. רוב הגוונים לא מאוד מייבשים, נמרחים בקלות (למעט כמה שלא) ומאוד עמידים.

אז עכשיו אחרי שחפרתי לכן על כל מה שאפשר אני יכולה לעבור ל10 האודמים של מאק שאני הכי אוהבת. אני כבר מראש מתנצלת על חלק מהתמונות (בעיקר של השפתיים) שיצאו מעט מטושטשות, להיות בלוגרית מתחילה זה בהחלט קשה.


Creme cup
אודם בגימור cremesheen, ורוד בהיר מעט קר. הגוון הזה למען האמת לא הכי מחמיא לי (למרות שהוא עובר) כי הוא קצת בהיר מידי, אבל על מעט יותר צהובות וכהות ממני הוא נראה נפלא- ניוד ורוד שמתאים לכל לוק מעושן קר, או סתם יומיומי. 



Kinda sexy
אם הייתי צריכה לבחור את ה-3 האהובים עלי, הוא ללא ספק היה אחד מהם. בתור בהירה שממש קשה לה למצוא שפתונים בהירים שלא יהפכו אותי לשד- השפתון הזה עושה עבודה מושלמת. הוא נוטה לכתום והגימור שלו מאט לחלוטין כך שהוא אטום ועמיד ופשוט מהמם. חוץ מזה שהוא יתאים ממש לכל גווני העור וניתן ליצור איתו את לוק שנות ה-90 המושלם.



Lovelorn
האודם הזה נמס לי קצת בשמש ולכן הוא קצת שבור וזה ממש מעציב אותי, כי זה אחד הגוונים הכי שימושיים שלי. יש לו גוון ורוד מושלם- לא עתיק מידי ולא בזוקה מידי, עדין ומשגע. הגימור שלו הוא lustre אבל הוא מעט יותר אטום משאר האודמים בפורמולה הזאת וגם קצת יותר עמיד.



See sheer
גוון כתמתם משגע בעל גימור lustre, גלוסי קצת שקוף. זהו כתום בהיר מאוד מיוחד שלא מצהיב את השיניים ומחמיא ממש לכולן. הגוון היומיומי המושלם- לא עם יותר מידי נוכחות אבל עדיין עם יחודיות. 



Plumful
גם הגוון הזה הוא ללא ספק בטופ 3, גוון יומיומי שזיפי כמו שהשם לו מרמז. בתמונה הוא יצא קצת יותר כתום אבל במציאות הוא יותר קר וסגול. הגימור שלו גם lustre והוא מבליט לי את העיניים ולכן מומלץ לבעלות גוון עיניים בהירות, אבל ממש לא רק, עוד לא ראיתי מישהי שזה לא יפה עליה, גם נשים בוגרות תמיד אוהבות אותו. בקיצור מומלץ.



Hot tahiti
בטיובה הגוון הזה נראה מאוד כהה אך בפועל הוא די עדין ושקפקף בגלל גימור הglaze שלו. אני גם אוהבת אותו בתור שפתון יומיומי אבל עם קצת נוכחות. הוא מעט יותר כהה ויותר אדמדם מהplumful.



Mac RED
מכאן עוברים לאודמים הכהים באמת ונתחיל עם האדום האולטימטיבי. גם הוא בשלישיה הראשונה שלי (ובכך חשפתי את כולה). הוא אדום קצת קר, עם גימור satin מה שאומר שהוא לא ממש מאט אלא עם מעט ברק. הוא עושה את השיניים לבנות, הוא אדום שמתאים כמעט לכל גוון עור, ואין לי מה להוסיף יותר חוץ מזה שאני מוצאת את עצמי שולחת אליו ידיים שוב ושוב, שזה אומר המון.



All fired up
האודם הזה הוא משהו בין mac red לאודם ruby woo המפורסם של מאק. את ה ruby woo אני פחות אוהבת כי הוא מאוד יבש, ולכן מצאתי את המאט הזה- שהוא יותר ורוד ממנו אבל עדיין לא ורוד פוקסיה אלא שומר על נטיה לאדום.



Heroine
הרואין זה לפי דעתי שם מדוייק לאודם הזה, אל תשאלו למה. זה האחד הכי פחות לביש מכל האודמים שכללתי פה אבל הוא פשוט משגע- להפקות, למסיבות ואם את אמיצה גם סתם לאירוע או ליומיום. סגול קר בוהק בגימור מאט.



Rebel
אחרון חביב, הוא באמת חביב. זה הצבע האולטימטיבי לסתיו. הוא סגול- בורדו קצת יותר קר ממה שהוא יצא בתמונה, והוא לא מפחיד כמו שהוא נראה על המדף. מתאים לבהירות עור ולכהות עור אפילו יותר. הגימור שלו הוא satin, ואחרי שמורידים אותו הוא יוצר הכתמה מההמת וסגלגלה.



הנה סווטשים של הכל



וככה הרגשתי אחרי שצילמתי את הכל, השפתיים שלי כמעט נשרו.


ועכשיווווו ל- ה-ג-ר-ל-ה - סגורה!!
החלטתי לכתוב פתיחת הבלוג ולכבוד השנה החדשה לפנק אתכם באחד האודמים שהצגתי כאן- לבחירתכן (כמובן שתקבלו אחד חדש). כל מה שעליכן לעשות זה:
-לעקוב אחרי באינסטגרם
-לעשות לייק בפייסבוק
-לכתוב בתגובה לפוסט את הגוון שתרצו (מתוך הגוונים שהוצגו כאן), את שמכן באינסטגרם ושמכן בפייסבוק (או קישורים לעמודים שלכן) כדי שאוכל לראות שעמדתן בתנאים. **במידה ואתן נתקלות בבעיה בהגיב בפוסט הזה כפי שבנות ציינו, אתן מוזמנות גם להגיב על הפוסט הרלוונטי באינסטגרם**
ההגרלה נסגרת בשני 7.9.15 בחצות, ואכריז על הזוכה ביום שלישי! בהצלחה!
והזוכה היא- noa.gadol שביקשה את הגוון plumful 0 (כמו רובכן). מזל טוב!



19 תגובות:

  1. אני ארצה את
    All fired up
    https://www.facebook.com/moran.kadosh.1

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

      מחק
    2. היה הרבה אנטרים בתגובה שלך (בטח בטעות) וזה שיבש קצת את הדף. רשמתי אותך אבל אל תדאגי

      מחק
  2. פוסט מהמם! עזרת לי המון (;
    אשמח מאוד מאוד ל- kinda sexy המושלם..
    Hanni Moshe בפייסבוק
    HANNIMOSHE באינסטגרם

    השבמחק
  3. איזה פוסט מצוין! PLUMFUL מהמם עליך והיתי רוצה אותו.
    בפייסבוק ובאינסטגרם אותו שם משתמש: noa.gadol

    השבמחק
  4. Kinda sexy נראה מהמםםםםם
    בפייסבוק yiska Adelman Uliel
    באינסטגרם yiskauliel

    השבמחק
  5. הדס את מאפרת מקסיםםם :) צריכה לבוא אלייך מתישהו!

    פייסבוק: Danielle Hadad
    אינסטגרם: danielle_hadad

    ה-plumful מהמם! אשמח לכזה. תודה☺️

    השבמחק
  6. חחחחחחחחחחחחחחחחח אז קודם כל, אחרי שהגבת אצלי שאפו - עכשיו אני אומרת לך שאפו על הסווטצ'ים! ודבר שני, הגרלה שווה וכמובן שאני אשתתף בהגרלה :) מי לא אוהב מאק?
    פייסבוק: keren kahlon
    אינסטגרם: peachplzbeauty
    ואשמח לCreme cup

    השבמחק
  7. אעהה! האודמים באופן גורף נראים עלייך מצוין :) וcount me in, מי לא רוצה מאק?
    פייסבוק: shani kirschenberg
    אינסטגרם: scarletskisses
    ואני אשמח לkinda sexy :)

    השבמחק
  8. היי הדס, הכל נראה עלייך מדהים
    הייתי שמחה לקבל את Mac red יש לי יומיים לפני ההגרלה יום הולדת :)
    פייסבוק : Oriya Elimelech
    אינסטגרם: Or_elimelech7

    השבמחק
  9. פוסט מקסים! ממש אהבתי את הכתיבה ואת התמונות :). בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  10. סחטיקה עלייך! כולן נהדרים עלייך אבל רבל הכי יפה, פשוט שפתון מושלם!

    השבמחק
  11. אחלה פוסט;)
    אינסטגרם:עדי דנינו
    פייסבוק:עדי כהן
    אשמח לקבל את רבל תודה ובהצלחה:)

    השבמחק
  12. היי הדס :) ממש אהבתי את הפוסט :) הגוון שהכי אהבתי הוא Plumful אני חושבת שהוא הכי יתאים לעור הבהיר שלי ורמה אחת מעל הצבע הטבעי של השפתיים שלי למרות שכולם מאוד יפים :)
    השם שלי בפייסבוק הוא עדן נחמני
    ובאינסטגרם edenahmani

    השבמחק
  13. היי אני אשמח לזכות see shir
    ויש לי את plumful הוא באמת מהמם

    השבמחק
  14. איזה כיף! יש כאן כמה בחירות מוצלחות ביותר!

    השבמחק
  15. היי הדס 3> אני אשמח לקבל את Rebel, פשוט צבע מיוחד - אני מתה על הסגולים!
    פייסבוק: Noi Kabesa
    אינסטגרם: noi107

    השבמחק