יום חמישי, 13 באוגוסט 2015

my must-have brushes


מברשת איפור זה המוצר שללא ספק אני הכי אוהבת לקנות. יש ברשותי עשרות מברשות (אם לא מאות) ותמיד אני רוצה לקנות עוד. בדרך כלל אני מתרצת את זה לעצמי בכך ש״מברשות נשארות לנצח״ ולא נגמרות כמו מוצרי איפור אחרים (בדרך כלל.. כבר היו מקרים מעולם).
יצא לי להתקל במברשות טובות יותר, טובות פחות ואפילו כמה ממש גרועות, אז כדי שלא תעשו הרבה טעויות כמוני, החלטתי להראות לכם את המברשות איפור שאני ממש לא יכולה בלעדיהן. 
שנתחיל?

הנחת מייקאפ

החלטתי לדגום לכם שתי מברשות להנחת מייקאפ שאני אוהבת. הראשונה היא מברשת F84- angled kabuki  של סיגמא - מברשת דחוסה וסינטטית. אני מאוד אוהבת אותה כי היא מניחה את המייקאפ בצורה מאוד אחידה, מטמיעה אותו ממש לתוך העור ועוזרת לי לבנות כיסוי מלא ויפה. גם לריל טכניקס יש מברשות בסגנון הזה- לא פחות טובות, אבל הסיבה שבחרתי בה היא בגלל הקצה הזויתי שלה שמאפשר הנחה של החומר במקומות צרים וקטנים- כמו מסביב לאף ומתחת לעיניים (מחיר- 24$ באתר של סיגמא).
המברשת השניה שבחרתי היא מברשת 130- short duo fiber של מאק. אין מה לעשות, למברשת הזאת יש לי סנטימנטים כי היא המברשת הראשונה שקניתי אי פעם. המברשת מורכבת משערות טבעיות ומשערות סינטטיות. היא קטנה ומדוייקת והיא נותנת כיסוי קל מאוד אבל אחיד ויפה- ממש כמעט כמו אפקט של אייר בראש. מעבר לזה, אני משתמשת בה פעמים רות להנחת סמקים קרמיים או הייליטר קרמי. (מחיר- 241 ש״ח בחנויות מאק).

מברשות פנים גדולות


כשמדובר על מברשות פנים פלאפיות וגדולות אני מוצאת שהפשוטות ביותר, בלי כל הצורות המוזרות, עובדות הכי טוב. אני מחפשת מברשות שאני לא אוכל רק להניח איתם סומק או רק לשים איתם פודרה, אלא אחד שתוכל לעשות הכל- סומק, ברונזר, פודרה. ה- multi task brush של ריל טכניקס רומזת על כך גם בשמה, והיא באמת עושה מלאכתה נאמנה. היא לא דחוסה מידי ולא פלאפית מידי וכך מאפשרת גם דיוק וגם טשטוש. את המברשת לא ניתן לרכוש כבודדת, אלא בתוך הסט של ה- travel assential (מחיר הסט- 18$). מברשת נוספת היא ה- blush brush, גם של ריל טכניקס, היא יותר גדולה ומשוחררת ולכן טובה מאוד לטשטוש של סומק, חימום הפנים עם ברונזר, והנחת פודרה (מחיר- 9ֿ$).

מברשות פנים קטנות 


תחת קטגוריה זו החלטתי לבחור 2 מברשות- אחד דחוסה ואחת משוחררת. גם הן של ריל טכניקס, וכמו כל המברשות של החברה, הן עשויות משערות סינטטיות ולכן ניתן להשתמש בהם גם עם מוצרים רטובים וגם יבשים. ה- deluxe crease brush היא מברשת מושלמת ונהדרת להנחת קונסילר ולטשטושו, והיא המברשת היחדה שמצאתי שיכולה לעשות את זה מבלי להשאיר קווים חדים מצד אחד, ומצד שני לא להעלים את החומר. גם היא נמכרת בתוך סט, ששווה לקנות אותו רק בגלל המברשת הזאת (מחיר הסט- 18$). ה- setting brush טובה יותר להנחת חומרים אבקתיים כמו הייליטר, ואני באופן קבוע משתמשת בה לקיבוע הקונסילר מתחת לעיניים עם פודרה (מחיר- 8$).

מברשות שטוחות לעיניים



החלטתי לבחור לכם שלוש מברשות להנחת צלליות שאני אוהבת. כן, הייתי לגמרי יכולה להסתפק באחת, אבל אני מרגישה שכל אחת מהן עושה עבודה קצת שונה ולכן בא לי להרחיב עליהן. אתחיל ממברשת 239- eye shader  של מאק. המברשת הזאת מצויינת להחנת צלליות באופן מדוייק, אך בגלל שהיא עשויה משערות והקצה של מעט מעוגל, היא לא מניחה אותם בצורה חדה. היא גם טובה לטשטוש צללית בקו הריסים התחתון (מחיר- 150 ש״ח). המברשת הבאה היא ה E55- eye shader של סיגמא. היא אמורה להיות דיופ של המברשת הקודמת, אבל בגלל שהיא עשויה משערות סינטטיות היא אוספת חומרים אבקתיים יותר טוב ו״מדביקה״ את החומר לעפעף, אך מצד שני מטשטת פחות טוב. אני משתמשת בה גם להנחת צלליות על העפעף וגם משתמשת בה הרבה מאוד להנחת פיגמנטיים וצלליות תפזורת כי אין איתה הרבה נשורת (מחיר- 14$). אחרונה היא מברשת 242-shader brush של מאק. איתה להניח סתם צללית על העפעף- פחות מומלץ, כי היא נורא קשיחה ולכן קשה מאוד לטשטש איתה ולעשות איתה מעברים רכים, אבל לפיגמנטים היא מושלמת- במיוחד לאיזורים שממש רוצים לרכז בהם את החומר ולהוציא את הצבע. היא אוספת את החומר בצורה מצויינת וגם איתה אין כל כך נשורת. חוץ מזה היא טובה מאוד להנחת קונסיל באופן נקודתי על הפנים (מחיר- 150 ש״ח).

מברשות טשטוש לעיניים


גם פה בחרתי שלוש מברשות, כל אחת קצת אחרת. הראשונה היא ה E25- blending  של סיגמא. היא דיופ מושלם ל217 של מאק שגם אותה יש לי, אבל אם יש אפשרות זולה יותר אז למה לא?! אם אתן קונות רק מברשת אחת לעיניים הייתי ממליצה לכן עליה. היא נוחה לטישטושים בקפל, לא גדולה מידי, לא קטנה מידי ואפילו טובה סתם להנחה של צלליות. ממש אפשר לעשות איפור עיניים שלם רק איתה (מחיר- 14$). הבאה היא מברשת 228- luxe crease של חברת zoeva. בחברה זו נתקלתי לפני שנתיים באירופה ומאז אני סקרנית לנסות מברשות נוספות שלהם. המברשת הזאת תפסה את תשומת ליבי כי היא דומה מאוד למברשת הקודמת אך עם קצה מחודד יותר (מצטערת, אבל זה לא יצא כל כך בתמונה, אם תלחצו על הקישור לתמונה באתר של זואבה תבינו על מה אני מדברת). הקצה המחודד שלה מאפשר יותר דיוק ולכן היא עוזרת לי מאוד כשאני רוצה לעשות מראה של ״עפעף חתוך״ צריך להיות מדוייק יותר (מחיר- 5.80 יורו).  ה E40- tapered blending של סיגמא היא דיופ מושלם ל- 224 של מאק. זאת מרשת פתוחה ופלאפית יותר מהאחרות ולכן היא משמשת רק לטשוטים, ולא כל כך מדוייקים, שגם כאלה אנחנו צריכים. היא מצויינת גם להנחת הייליטר על עצמות הלחיים, ואני משתמשת בה הרבה מאוד להצללות אף והצללות מדוייקות מתחת לעצמות הלחיים (מחיר- 16$).

מברשות עיניים קטנות



בקטגוריה האחרונה של המברשות אספתי 2 מברשות קטנות וחמודות שאני מאוד מאוד אוהבת. מברשת 219- pencil של מאק היא גאונית. יש ברשותי כמה מברשות עפרון (גם של סיגמא וזואבה), והיא היחידה שלאחר כל כך הרבה חפיפות נשארת קשיחה ושומרת על צורתה. היא מצויינת להנחת וטשטוש צלליות בעיקר על קו הריסים התחתון, אבל אני משתמשת בה גם בהנחה מדוייקת של צלליות בקפל, בזוית הפנימית של העין, על עצם הגבה ובבעצם בכל מקום (מחיר- 150 ש״ח).  מברשת 263- small angel לימדה אותי איך להניח איילינר. ניתן לעשות איתה את הכנף בצורה קלה ופשוטה, היא סינטטית ולכן אין בעיה לשטוף אותה מכל האיילינרים העמידים, והצורה שלה נשמרת ולא נהרסת (מחיר- 120 ש״ח).


אז זהו, עד כאן פוסט המברשות הגדול שלי. חשבתי גם להכניס לכאן את מברשות השפתיים שלי, אך אני יודעת שהמתאפרת הבייתית פחות משתמשת בהן, ולמען האמת אין אחת שמצאתי (עדיין) שאני יכולה להגיד שהיא יוצאת דופן, כולן עושות עבודה סבירה.
אני מקווה שנהנהתן, ושלא יצא ארוך מידי. אשמח אם תכתבו על איזה מברשות אתן לא יכולות לוותר ותמליצו לי, כי כמו שאמרתי- תמיד אני רוצה עוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה