יום חמישי, 27 באוגוסט 2015

August Favourites- מועדפי אוגוסט

אז אוגוסט אוטוטו מסתיים לו ואני מקווה שאיתו גם החום והלחות שללא כל ספק הצליחו לשבור אותי כמה וכמה פעמים במהלך החודש. בכל זאת, אני ירושלמית שעוד לא התרגלה לאקלים התלאביביים.


אז בלי קשר (וקצת גם עם קשר) לחום, אני רוצה להציג בפניכם את האהובים שלי של החודש. חלק מהמוצרים ברשותי כבר זמן רב וחלקם חדשים, אבל אל כולם מצאתי את עצמי שולחת את היד באופן תדיר.


כבר הרבה זמן חיפשתי קרם לחות שגם יעשה את העבודה כמו שצריך אבל גם לא יכביד ויהיה דביק בימים החמים האלו. החלב גוף בניחוח שקדים של לאוקסיטן ענה לי בדיוק על הצורך הזה. הוא נספג במהירות ולכן לא מכביד, וגם מלחח את העור ועוזר לי לשמור על מעט השיזוף שהצלחתי להשיג בקיץ הזה. יש בו מעט שימר עדין וכמעט לא מורגש, שמבחינתי זה רק בונוס, והריח אוי הריח, לכו ותריחו בעצמכן.


את המוצר הבא גם רכשתי לא מזמן, סתם מתוך סקרנות. זהו תרסיס לכרית, גם הוא של לאוקסיטן, מרססים אותו על הכרית לפני השינה ותפקידו ליצור אוירה נעימה ומרדימה. לגבי היכולת שלו להרדים אותי אני עדיין סקפטית, אבל ריח הלבנדר נעים וגורם לי לתחושה של פינוק אמיתי. כן, זה ממש לא מוצר חובה, אבל זה מסוג הדברים שגורמים לי קצת כיף.


בימים החמים האלו אין סיכוי שאני לא אזכיר דאורדורנט במועדפים שלי, כי הוא החבר הכי טוב שלי כרגע. אני משתדלת להשתמש בדאורדורנטים ללא אלומיניום וללא אלכוהול (זה בריא יותר, ואני ממליצה לקרוא על זה קצת ברשת אם זה מעניין אתכן) ויוצא שרוב הדאורדורנטים האלו הם לא סוסים חזקים כל כך. הדאורדורנט רול של לנקום הוא לא הכי חזק שיש אבל מצד שני הוא עושה את מלאכתו נאמנה. יש לו ריח עדין, נקי ונשי ואני לא מרגישה צורך לחדש אותו במהלך היום. החסרון העיקרי שלו שהוא לא זול כל כך, אבל במבצעים אפשר למצוא אותו ב-ערך ב70-80 ש״ח.


את הלק בגוון funny bunny של OPI יש לי כבר הרבה זמן, וזה מסוג הלקים שהם מבחינתי ברירת מחדל כשאין לי כח לבחור צבע מעניין יותר, מה שקרה הרבה החודש. ללק יש גוון לבן חלבי לא אטום מידי וטיפקסי אך גם לא שקוף לגמרי, ודרוש ממנו לפחות 2 שכבות כדי שהוא יראה כמו שצריך. גוון כזה לא מגביל ונייטרלי אך מצד שני עדין ונשי. כמעט כמו כל הלקים של OPI העמידות שלו גבוה, והוא לא מתייבש כל כך מהר בתוך הבקבוק כך שהוא מחזיק זמן רב.


הנה סוף סוף הגענו לקטגורית האיפור, והראשון בתחום שבא לי להמליץ עליו זה המקייאפ all about matt של אסנס.


המייקאפ הזה מתאים בשבילי בדיוק לימי הקיץ האלו- הוא מאט אבל לא מת מידי, ולא מרגישים אותו כל כך על העור- מה שהכי מציק כשחם ומזיעים. העמידות שלו סבירה (ראיתי כבר עמידים ממנו) אך בהחלט מספיקה ליציאה מהבית של כמה שעות. חוץ מזה, שהמחיר שלו בדיחה (20 ש״ח).


את שני המוצרים הבאים לצערי לא ניתן להשיג בארץ, אבל אני מאמינה שאפשר להשיג אותם מאתרים שונים ששולחים לכאן. 

ֿ
אתחיל עם ה- Radiant creamy concealer של Nars, שגיליתי רק לאחרונה למרות שיש לי אותו כבר כמעט שנה. מה שקרה זה שהפרולונגוור האהוב של מאק נשבר ונותרתי אומללה, עצבנית ובלי קונסילר, אך מעז יצא מתוק והתאהבתי בו לחלוטין. הוא עמיד, זוהר, לא נכנס לקימטוטים ומצויין גם להארות. החסרון היחיד שלו זה שצריך לעבוד איתו מאוד מהר כי הוא מתייבש ואז קשה לטשטש אותו.


בג׳ל לגבות של בנפיט אני משתמשת כבר כמה חודשים ומאוד מרוצה. יש בו מעט צבע ומברשת קטנטנה ומדוייקת ולכן הוא מצויין ללוק יומיומי כשאני לא רוצה איפור כבד וגבות עשויות. גם בהזדמנויות בהן אני מתאפרת בצורה מלאה יותר אני אוהבת להשתמש בו אחרי שאני ממלאה את הגבות בצללית כי הוא מחזיק את הגבות כמו שצריך הרבה יותר מג׳לים אחרים שניסיתי.


אחרון חביב- הג׳ל לגבות של אינגלוט בגוון חום, אותו כמובן ניתן להשיג בארץ. כבר הרבה זמן חיפשתי איילינר חום ועמיד ומאז שמצאתי אותו יש לי הרבה יותר סבלוות לצייר לי איליינר. הגוון החום הזה מדוייק מאוד- לא כהה מידי ולא נבלע מידי, ומדגיש את העין מבלי לתפוס יותר מידי תשומת לב כשאני לא רוצה כזאת.


מקווה שנהנתן מהפוסט, שכולן שורדות את הימים החמים האלו ושהחודש הקרוב יהיה מוצלח וכיף עם עוד מוצרים אהובים.


6 תגובות:

  1. יופי של תמונות ופוסט מקסים! כיף להכיר :)

    השבמחק
  2. קודם כל, ברוכה הבאה לעולם הבלוגיספירה :)
    דבר שני - הבחירות שלך מלאוקסיטן נהדרות!

    השבמחק
  3. תודה ותודה! בכל מקרה בלאוקסיטן קשה ליפול עם בחירה ממש גרועה :)

    השבמחק
  4. מגלה אותך קצת באיחור! מאוד אהבתי את הצילום והכתיבה שלך :)

    השבמחק